2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
بهترین هدیه برای آقایون چیه

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 9
بازديد ديروز : 7
كل بازديدها : 9430

دیگر امکانات

هدیه دادن یکی از لذت بخش ترین کارهایی است که در دسترس ما قرار دارد. یک هدیه می تواند ابزاری باشد برای ابراز محبت به عزیزانمان و تزریق مستقیم عشق و نشاط به زندگی.

اگر می خواهید یک هدیه ی ارزشمند برای یک آقا تهیه کنید، شما باید مطابق شناختی که از شخصیت او و وضعیت زندگی اش دارید اقدام کنید. این کار را می توانید با بررسی سوالاتی مثل “الان به چی احتیاج داره؟” و “الان با چی خوشحال میشه؟” شروع کنید.

برای اینکه پی ببرید که بهترین هدیه برای مرد شما چیست و با چه چیزی می توانید بیشترین خوشحالی را به او هدیه کنید، ما در این کوییک آفر پیشنهاداتی را به شما ارائه می کنیم تا در نهایت به ایده ای جذاب برسید و عزیزانتان را سورپرایز کنید.

همراه ما باشید.

1- گجت های الکترونیکی

https://s16.picofile.com/file/8429504176/13.jpg

هرچند که این پیشنهاد با توجه به قیمت های امروزه کمی نیازمند بودجه بیشتر است، اما در عین حال گجت های الکترونیکی می توانند یکی از خوشحال کننده ترین هدیه ها برای آقایان باشند.

بر اساس نیاز های شخص هدیه گیرنده و شاخص هایی مثل سن و سال، سطح تحصیلات، روحیه و می توانید گجت های متنوعی را برایش انتخاب کنید.

گوشی موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، پهباد، موس و کیبورد همراه، کتابخوان، هدست های واقعیت مجازی و خیلی گجت های دیگر وجود دارند که می توانند یک کادوی غافلگیر کننده و ماندگار برای یک آقا باشند و یاد شما را در ذهن او زنده نگه دارند.

2- کتاب

https://s16.picofile.com/file/8429504150/12.jpg

با توجه به اینکه مردم خیلی اهل مطالعه نیستند، کتاب چیزی است که کمتر به عنوان هدیه در نظر گرفته می شود. با این حال یک کتاب خوب گاهی می تواند بزرگ ترین هدیه برای یک فرد باشد.

اگر پدر، پسر، برادر یا همسر شما فردی اهل مطالعه است، سعی کنید از سبک کتاب هایی که او دوست دارد اطلاعاتی به دست بیاورید. مثلا کتاب های داستانی را بیشتر می پسندد؟ یا کتاب های علمی؟ یا شاید کتاب های مذهبی؟ و یا خیلی چیزهای دیگر.

بعد از اینکه سلیقه ی هدیه گیرنده را بررسی کردید، حالا با نظر خودتان کتاب زیبایی را انتخاب کنید و با نوشتن یک یادگاری محبت آمیز روی پشت جلد، به او هدیه کنید. با این کار هم به نشر دانش و ارتقای فرهنگ کمک می کنید و هم یک کادوی ماندگار را برای عزیزتان به ارمغان می آورید.

3- پیراهن

پیراهن مردانه یکی از بیشترین کادو هایی است که آقایان دریافت می کنند، با این حال به دلیل علاقه ذاتی مردان به پیراهن های زیبا، هر بار که این کادو را به آنها بدهید بسیار خوشحال می شوند.

شما می توانید به سلیقه ی خودتان یک پیراهن با طرح قشنگ را انتخاب کنید و با عشق آن را به آقایی که قرار است خوشحال شود هدیه کنید. البته قبل از خرید این هدیه از مناسب بودن سایز آن مطمئن شوید.

4- ساعت مچی کلاسیک

از ویژگی های یک انسان متشخص این است که همیشه بر ارزش زمان آگاه است و سعی می کند از وقتش بهترین استفاده ممکن را ببرد. به همین دلیل است که افراد با شخصیت همیشه یک ساعت مچی زیبا را به تن می کنند.

به علاوه ساعت مچی از آن چیز هایی است که بر ظاهر یک جنتلمن به شدت تاثیرگذار است و جزء جدا نشدنی هر تیپ و استایلی است. ضمن اینکه ساعت های مچی معمولا عمر طولانی ای دارند و حتی گاهی نسل به نسل در میان خانواده ها هدیه داده می شوند.

با توجه به همه اینها می توانید مطمئن باشید که یک ساعت مچی زیبا گزینه بسیار ارزشمندی برای کادو دادن به یک مرد است.

5- ساعت مچی هوشمند

اگر چه ساعت مچی هوشمند هم یک نوع گجت الکترونیکی محسوب می شود، اما ما تصمیم گرفتیم به طور جداگانه آن را به شما معرفی کنیم. این گجت ها که نسل به نسل به طرز عجیب و قریبی در حال پیشرفته تر شدن هستند، می توانند هدیه ای بسیار غافلگیر کننده باشند.

یک ساعت هوشمند علاوه بر ظاهر فوق العاده قشنگی که دارد، می تواند به شدت در زندگی انسان تاثیرات مثبت بگذارد. به عنوان مثال این گجت کاربردی می تواند برنامه ریزی، مدیریت و انجام انواع ورزش های حرفه ای را برای شما ممکن کند. یا مثلا می تواند به طور کامل وضعیت سلامت شما را کنترل کند و به شما کمک کند که در مسیر سلامتی حرکت کنید.

-6 ست های لاکچری

ست های لاکچری مردانه مجموعه ای از لوازم کاربردی آقایان هستند که به شکلی هماهنگ با یکدیگر طراحی شده اند و برای کسی که از آنها استفاده می کند زیبایی و شخصیت به همراه می آورند.

این مجموعه های زیبا دارای تنوع بسیار زیادی هستند و لوازمی همچون کیف پول، کمربند، جا سوییچی، بندینک، کراوات و را در خود جا داده اند.

زیبا بودن جزو دغدغه های هر مردی است و مطمئن باشید که اگر لوازم زیبا و خوشتیپ شدن را به او هدیه کنید، قطعا موجب خوشحالی اش خواهید شد.

7- ماشین ریش تراش

یکی از هدیه های بسیار کاربردی برای آقایان، ماشین های اصلاح صورت و بدن هستند که امروزه در طرح ها و مدل های گوناگون و از برند های مختلف موجود اند.

با توجه به فیزیولوژی بدن مردان و اینکه مرتبا به اصلاح صورت احتیاج دارند، یک ماشین ریش تراش خوب می تواند برای یک مرد زیبایی و نظافت را به آسانی به ارمغان بیاورد و بنابراین هدیه ی ارزنده ایست.

ماشین های ریش تراش امروزی قابلیت های بسیاری همچون امکان اصلاح در زیر آب، اصلاح در سایز های مختلف، فست شارژ و دارند و مطمئنا به عنوان هدیه برای آقایان سورپرایز کننده خواهند بود.

8- پاور بانک

تا همین چند سال پیش پاور بانک یک وسیله ی لاکچری محسوب می شد و فقط مخصوص آدم های پر مشغله ای بود که زود به زود شارژ موبایلشان تمام می شود.

امروز اما با پیشرفته تر شدن گجت ها و به طبع بالا رفتن مصرف برق آنها، پاور بانک تبدیل به وسیله ای شده که هر آدمی گاه و بی گاه به آن نیاز پیدا می کند.

پاور بانک های جدید بر خلاف قدیمی تر ها فقط مخصوص موبایل نیستند، بلکه آنها با ذخیره سازی حجم قابل توجهی از انرژی، قابلیت شارژ کردن طیف وسیعی از لوازم الکترونیکی را دارا هستند. ضمن اینکه تولید کنندگان گجت های الکترونیکی نیز در حال گسترش امکان شارژ وسایل از طریق پورت USB هستند و بنابراین پاور بانک می تواند در نقش شارژ کننده ی وسایل بسیار زیادی ظاهر شود.

9- هارد اکسترنال

اگر آقای خوشبختی که قرار است از شما هدیه دریافت کند نیاز زیادی به ارسال و دریافت اطلاعات دارد، هارد اکسترنال می تواند گزینه بسیار مناسبی برای تبدیل شدن به یک کادوی خوشحال کننده باشد.

در این عصر دیجیتال، با افزایش کیفیت نرم افزار ها و بازی ها، عکس ها، فایل های صوتی، ویدیو ها و خیلی چیز های دیگر، حجم آنها نیز دائما رو به افزایش است و بنابراین انسان ها به فضای ذخیره سازی بیشتری احتیاج دارند. به عنوان مثال دوربین های امروزی که چند ده مگاپیکسل رزولوشن تصویر برداری دارند، دیگر تصاویر نیم مگابایتی به ما تحویل نمی دهند!

بنابراین مطمئن باشید که هارد اکسترنال می تواند کمک بزرگی برای یک مرد فعال باشد و به این ترتیب هدیه ای کاربردی و ماندگار خواهد بود.

منبع : هدیه برای مرد